Siófoki Kalauz - Városi Katalógus: kiemelt támogatók

Mit gondol a Sió Plázáról?

Hozzászólások

Látogató
2011, Október 3 - 21:18

A Sió-pláza szemből /kintről/ idegesítően ronda. (Pedig voltak szép megvalósítási tervek.)
Miért pont ezt választották a "hozzáértők"? Hogy milyen lesz belső képe? Néhány év múlva kiderül!
A volt ipari műemlék víztorony átalakult! No comment!
(Nézd meg: Szeged, Szent István téri víztorony!)

A MK-könyvtár kiugró, térbe nyúló része elhibázott. Megtöri a tér aránylag kerekded a víztorony, mint központ körül körbefutó panorámáját!

A szökőkút szép és ízléses, a szobor kompozíció viszont igen gyenge! Az első gőzhajózás megjelenésére való utalás helyes, de szegény Széchenyi alakja egy karikatúra, nem emlékeztet egy daliás alkatú magyar főnemesre, méltatlan!

(Csak nehogy azzal érveljen valaki, hogy Széchenyi elefánt-láb betegségben is szenvedett! Az első gőzhajó 1846. szeptember 21-én indult a Balatonon. Ekkor ő még egészséges, életerős ember volt!)

A mélygarázsról inkább nem nyilatkozom.

Az általam preferált tér tervezetet - a korábban támogatott mediterrán hangulat helyett - betonnal övezet gépészeti eszközök nyílásai és egy hirdető, vagy fene tudja milyen célú oszlop és a víztorony körüli madárkalitka töri szét.

Na a csúcs: a Kultúra palotája földszintjén leértékelt Dél-ázsiai bazár!

Ha jól számoltam ez a ma még Fő utcának nevezet városrészben az 5. ilyen üzlet.

Ebben is vezet Siófok, Füredhez képest!

De legalább ne legyenek rá büszkék.

editka53 (nem ellenőrzött)
2011, Október 6 - 18:44

Abszolút egyetértek az előttem szólóval!!!
A szökőkút még úgy - ahogy elmegy, de a szobor-kompozíció ??? Szegény Széchenyi ha látná..............
Betonrengeteg,(nyáron hány fok lesz ott? )semmi árnyék, semmi sajátos hangulat. Ennyi pénzért mást képzeltem volna el !Ide nem szívesen vinném a külföldi, vagy akár a magyar barátaimat.Nem dicsekednék vele annyira,amennyire az Önkormányzatunk nyugtázza az elvégzett átalakítást ! Még büszkék is rá !
Körül lehet nézni a nagyvilágban,vagy tán akár itthon is,hogyan kell kinézni egy emberközeli, barátságos kisvárosi központnak !

Ae (nem ellenőrzött)
2011, Október 7 - 15:46

Még egyszer a Széchenyi szoborról.
A szobor – mint a neve is mutatja – egy művészi alkotás. Ebből adódóan van akinek tetszik, van akinek nem – és ez így van jól. Csak érdekességképpen : Michelangelo „Dávid”-ja sokaknak nem tetszett a maga korában.

Széchenyiről.
Emberi nagysága, magyarsága vitathatatlan, de milyen is volt, mint ember a maga valóságában?

Van egy mondás: ”Halottakról jót, vagy semmit.” Az eredeti mondást a latinból vettük át a papság közvetítésével, kissé átalakítva. Az eredeti úgy szól: „De mortuis nil, nisi bene” (Halottakról semmit, vagy jól/az igazat.) Két forrás van Széchenyiről, mely pontosnak fogadható el. Az egyik Barabás Miklós – korának híres portréfestője – „Széchenyi István” című képe 1836-ból, a másik egy könyv, melyet 1860-ban adtak ki: „A dicsöült gróf Széchenyi István életrajza. Eredeti kútfök után népszerüen elöadja Boross Mihály”. Mindkét forrásból kiderül, hogy termetre jó kiállású, egyenes tartású – de nem dalia – volt, az alkatához képest nagy fejjel.

Ami a teret illeti. Mondhatunk mi sok mindent, de a tények makacs dolgok. Egy éves unokám és a közeli lakásunk miatt az utóbbi hetekben rendszeresen kijártunk oda és kérem tisztelettel jelentem, hogy – legalábbis délután, este - mindig tele volt emberekkel.

Látogató
2011, Szeptember 10 - 08:39

Néhány gondolat a témákhoz.
- A szobor.
Minden képzőművészeti alkotás sorsa, hogy minden ember másképp látja, mindenkinek mást mond. Van akinek tetszik, van akinek nem. Van aki megérti, van aki nem. Nekem tetszik Varga Imre szobra, és sokat mond. Értem a zászlók jelentését - minden hajós érti -, ismerem a balatoni hajózás és Széchenyi kapcsolatát, tudom mi a "bokréta ünnep", amit az épülő hajóknál ugyanúgy megtartanak, mint az épülő háznál, és lehetne sorolni a műben megjelenő gondolatokat.
- A tér.
Még nem "látható", nincs kész, tehát korai minősíteni. Egy biztos. Akik hiányolják a fákat, igazuk van. A gond az, hogy ott van a kiképzett helyük, csak meg kell látni, nem elég nézni - ugyanúgy, mint az élet minden területén. Az is megmosolyogtató, hogy vannak akik hiányolják az azonnali elültetésüket - 30 fok feletti hőmérsékleten ebben a környezetben. Nem sok fát ültethettek életükben...
- A pláza.
A szükségességét ma még lehet vitatni, de bátor ember az, aki évekre előrelátva kinyilatkozza a szükségtelenségét. Nekem egyébként nem tetszik a homlokzatán az a rideg "fémcifraság". Maga az épület sem illik a tér környezetébe. Ez természetesen egy szubjektív egyéni vélemény, de lehetséges - sőt biztos -, hogy idővel megszokjuk.
- A hozzászólások.
Néhányan - néha egyébként tartalmas - hozzászólásukban egymást minősítik "érdekes stílusban" és elfelejtik azt, hogy ezzel valójában önmagukat minősítik.
Elütés minden írásban lehet, de az alapvető helyesírási hibák igencsak rontják a leírt gondolatot, igénytelenséget tükrözve.
Kínosnak tartom azokat a beírásokat, melyek megpróbálják ide is behozni a mocskos politikát.

Végezetül. Tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy nem az enyém a bölcsek köve - de azzal is, hogy nem is a tiéd kedves olvasóm.

Látogató
2011, Szeptember 9 - 20:50

Örömmel látom a város megújulását! Grat mindenkinek, aki ebben részt vett. Öröm sétálni a Fő téren és látni, hogy mennyire örül neki mindenki.

Látogató
2011, Szeptember 5 - 22:07

Gratulálok Siófoknak az új központhoz! Igazán kellemes élmény volt körbe sétálni este. szép a díszvilágítás is. a Plaza mikor nyit?

Látogató
2011, Szeptember 3 - 10:30

Kár volt elrontani a teret Varga Imre fém förmedvényével, bár ha az árát, vagyis annak 20%-át nézem, gondolom megérte 'valakinek'...
A kaposvári vagy a füredi megoldást kellett volna inkább alkalmazni, olcsóbb és harmonikusabb is lett volna.

Látogató
2011, Október 3 - 21:24

30% az már!

Látogató
2011, Szeptember 4 - 20:02

Elrontani?? Szerintem szép. Szerintem akkor rontottak el valamit, amikor te készültél!

Látogató
2011, Szeptember 4 - 19:53

Sajnálom. hogy az ilyen rosszindulatú alakok is élnek a városban, akik nem tudnak örülni annak, hogy ez a város szépül és egyébként a Balaton legnépszerűbb települése, az országban pedig negyedik. Itt szívják a város vérét és még le is járatják. Arra várnak, hogy végre jó szoci módon kirabolhassák, mint annak idején Fonyódot, vagy Budapestet.
Örülök, hogy van olyan tisztességes városvezetés, amelyben megbíznak a város lakói és az ilyen alakokat folyamatosan, minden választáson helyre teszik.

Az emberek nem hülyék! A hatalom és pénzsóvár gyalázkodók pedig inkább örülnének, hogy itt lehetnek. De egy szabad országban át lehet költözni egy szocik által kirabolt. lepusztított helyre is. Ehhez nem füllik a foguk?

Látogató
2011, Október 3 - 21:32

Fizessed akkor az ásványvíz-áru vízárat, az igen magas szemétszállítási díjat fürödjél a Balatonban, mert még van néhány km szabad part szakasz. Persze kommunális ellátottság nélkül. Májsz-bitte, kürtöskalács és parkoló a fizetés a vízig. Nos mit sajnálsz? Kevés a fizető vendéged, ami után a kurtaxát sem fizeted?

Látogató
2011, Szeptember 4 - 10:30

Ez szerinted igy van pedig füreden a szivkorházhoz felmenő macskaköves diszes úton még menni sem lehet vagy a tagore sétány olyan sikos ha egy kis viz van rajta mint a korcsolya pálya siófokon tavaly még a nagystrandon is ilyen volt de idén kicserélték. füreden biztos ilyen marad kéz és lábtörös pedig ez volt a legnagyobb fejlesztés ott.

Látogató
2011, Szeptember 2 - 19:32

Szép a tér, csak a fákat hiányolom, de nagyon. Illetve hiányolom azt, hogy mielőtt lezárásra került a Fő utca a forgalom elől, nem gondolt a város vezetősége arra, hogy bejönni, áthaladni mára már csak a Tanácsház utca maradt. Ahol a dugó nagy, finoman fogalmazva is.

Látogató
2011, Szeptember 4 - 10:21

De gondolt a városvezetése az elkerülö utról amit az elözö kormány nem támogatott de most megfog épülni.
A fák októberben jönnek és árnyékot is adnak.

Látogató
2011, Szeptember 18 - 11:43

Mikor? 2050-ben

Látogató
2011, Szeptember 20 - 18:37

Figyi csökkent értelmű, rosszindulatú! A szocik bukásával megindult a város fejlődése. Befogadták a déli elkerülő út pályázatát. 8 év szoci kormányzás csak a siófokiak szívatását hozta, most fordult a világ! Buknak a szocik, fejlődik a város!

Látogató
2011, Szeptember 24 - 14:05

Az a baj, hogy azt a rohadt politikát kevered bele az élet dolgaiba. Van előtted egy valamilyen, ma divatos színű köd, és azon keresztül eltorzul a valóság. Kevesebb indulattal és a környezetedhez, a többi emberhez való nagyobb empátiával többre mennél te is és a többi, hozzád hasonlóan gondolkodó is. Ezen az oldalon is csak a veled egy elvet valló emberek marnak bele másokba. Ezt a többi ember egyre nehezebben tolerálja, és hamarosan eljön az idő, amikor a normálisan gondolkodók véget vetnek az acsarkodásoknak.

Látogató
2011, Október 1 - 11:07

miért kell mindenben a politikát nézni, neked falsak a nézeteid.

Látogató
2011, Szeptember 22 - 10:32

Papagájduma.

Konkrétabban?

Látogató
2011, Szeptember 24 - 11:53

Ne várj konkrétumot és ne vitázz egy elfogultan vak és dühös emberrel, nincs értelme. A politikának amúgy sincs köze a plázához, de mindig belekavarnak mindent a politikába, mert csak ebben a mókuskerékben pörög az agyuk gondolkodás nélkül.

Látogató
2011, Szeptember 24 - 13:59

Természetesen igazad van.
Ugyanakkor én - eléggé el nem ítélhető módon - kaján vigyorral kérdezek rá a papagájokra, hátha egyszer értelmesen válaszolnak. Eddig nem jött össze...
:DBFLÜ2

Látogató
2011, Szeptember 4 - 11:54

Előbb kellett volna megépíteni az elkerülőt, aztán megépíteni a főteret. Amit ezzel a döntéssel elkövettek az borzasztó. Csak meg kell nézni egy óra forgalmat a Tanácsház utcán.
Aki ezt a döntést hozta, a Tanácsház utcába kellene költöztetni.

Látogató
2011, Szeptember 2 - 14:15

Nem ert az egesz annyit,hogy kivagjak a gyonyoru platanfakat a Bella Italia es a Sio aruhaz elott...mindezt a melygarazs miatt,ami persze ugyanugy fizetos lesz...hozzatennem,Siofokon dragabb a parkolas,mint Miamiban,South Beach-en,ami a vilag egyik leghiresebb strandja!Eleg lett volna magat az aruhazat renovalni es beken hagyni a mar nagyra nott fakat,most helyette "epitettek" egy betonteknot,ahol nyaron semmi arnyek,45 fok meleg, valakinek tutti jo uzlet volt persze.
A furdovaros jellegre semmi sem utal,egy jellegtelen epuletet es teret "sikerult" odaepiteni,ami barhol lehetne a vilagban.
Pozitivumkent a viztorony otletet tudnam emliteni,de az is szebb volt repkennyel befuttatva es fenyovel elotte...

Látogató
2011, Szeptember 4 - 10:16

Na ezt egy okos írta biztos nem siófoki mert ha az lenne akkor tudna hogy a siófok kártyával ingyenes a város lakóinak a parkolás. Budapesten mindenkinek kell fizetni.a szabadság téről anyit hogy októberben sokal szebb nagy fákat ültetnek és kevés ilyen szép szinvonalas tér van az országban. ha nem tetszik máhova kell menni.

Látogató
2011, Október 3 - 21:41

Na te nemecsek ernő okoska! Hol ingyenes itt a parkolás?
És kinek? A képviselőknek a városháza mögött cetlivel a szélvédőn.
Csak az igazat szabad írni! Csúnya bácsi/néni!

Látogató
2011, Szeptember 7 - 15:41

Aztán hova ültetik a fákat? mert helyet nem hagytak nekik, hacsak a most ültetett bokrokat és füvet fel nem túrják, vagy a most lerakott díszburkolatot fel nem bontják... Túl sok a kő és kevés a zöld.
Plázára sincs szükségünk, a város tele van nyáron is(!)üres, kiadó-eladó üzletekkel.
Van moziépület évtizedek óta üresen. Nem ártana felújítani és használni valamire.
Nem ártana felújítani a Kálmán Imre sétányon a régi házat, amelyben valaha Kálmán Imre tanult. A Batthyány u. 10-ből 2 éve kizavarták a lakókat, azóta csak pusztul. Megalomániás építkezések helyett azt kellene megóvni, ami már megvan.

Látogató
2011, Szeptember 9 - 15:44

Nem kell feltétlenül közzé tenni, hogy sötét vagy, mint az országút és rosszindulatú.

Kálmán Imre Nem tanult soha a Kálmán Imre sétányon, hacsak a lecke készítést nem nevezzük annak. A Millenium park helyén volt az iskolája, amelybe járt. a lakóházában múzeum van, amúgy szépen rendbe tartva. Van még egy magán tulajdonban lévő épület (Leginkább Helényiék tulajdona) Azon van egy tábla, hogy ott valamikor zenét oktattak. Ekkor azonban Kálmán már Bécs ünnepelt zeneszerzője volt.

A mozi felújítására elkészültek a tervek, épp művészeti oktatásra kívánják használni.

A fákat meg nézd meg októberben. És ha azt látod, hogy a tervben meghatározott helyre teszik anélkül, hogy betont törnének, bokrot vágnának és füvet irtanának, akkor tudhatod, hogy mennyi eszed van.

Egy ház felújítása, hogyan lehetséges, ha benn vannak a lakók? Nézd meg a Palik villát!

Szóval jóindulat, szerénység, tájékozódás. Legközelebb akkor okoskodj, ha ezeket az erényeket fel tudod ismerni magadban. Különben csak egy bunkó dumáját tudod produkálni.!

Látogató
2011, Szeptember 9 - 15:39

Ez igy igaz,anyagilag kevesbe lenne megterhelo es jobb is lenne.
A nagy fakat valoban nem tudom,hova ultetnek,mar amennyiben egyaltalan tervbe van veve.
Azok helyett a fak helyett,amelyeket szivfajdalom es lelkiismeretfurdalas nelkul kivagtak...es kb. 15-20 ev,mire akkorara nonenek,mint a regiek es arnyekot adnanak.

Látogató
2011, Szeptember 9 - 21:08

MEGLÁTSZIK HOGY NEM JÁRTÁL AZ ÚJ SZABADSÁG TÉREN !VAGY CSAK NEM VOLT RAJTAD SZEMÜVEG ?
DE HA JOBBAN MEGNÉZED AZOKBAN A BETON KÖRÖKBEN AMELYBEN FA KÉREG VAN ABBAN LESZNEK A FÁK VAN BELÖLE BÖVEN HA IGYSE LÁTOD KERESD FEL A SZEMÉSZETET!

Látogató
2011, Április 20 - 20:49

Ha nem lesz benne MOZI, sz..t sem ér!!!!!!

Látogató
2011, Március 27 - 10:12

Abban reménykedek hogy 576kbyte videójáték szaküzlet lesz , mert ilyet üzletre is nagy lenne az igény, mert Siófokon nincs. És szinte minden plázában van és már nem 1 ember mondta hogy jól jönne.

Látogató
2011, Február 10 - 09:06

Tud valaki valami infót a plázáról? milyen üzletek lesznek benne? egy MediaMarkt-nak örülnék :-)

Látogató
2010, November 20 - 18:18

Tudtommal mozi az nem lesz benne, csak üzletek !
Sajnos ez nagyon rossz hír, mert a város tömve van
butikokkal, nekem többre már nincs szükségem ! (bocs!)
Nem létezik, hogy egy ekkora város és vonzáskörzete
nem tud eltartani egy kisebb mozit.Legközelebb tán Fehérváron van ??
Tulajdonképpen az egész Pláza ügy már csak annyiban
érdekel, hogy legyen rend a város közepén !
Remélem sok zöldet fognak köréje ültetni, különben
belefulladunk a kőbe és betonba ! Pl.: a Gimi előtti
park nagyon szépen sikerült.

Látogató
2010, Szeptember 1 - 07:42

Remélem egy mozit sikerül beletenni, mert anélkül csak néhány üzlet lesz+kávézó. Abban is csak reménykedni lehet, hogy esetleg egy bowling pályát is raknak bele.

Látogató
2010, Szeptember 3 - 22:33

Bowling pálya???? hát... szerintem az felejtős. ahhoz ez a pláza túl kicsi lesz.

Látogató
2010, Augusztus 19 - 07:03

Nem pláza kell a népnek,hanem nagyobb teszkó több szójasonkával

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Március 21 - 11:21

Nekem nem azzal van gondom , hogy a vàros szépül épül , hanem hogy 2 évig hogy lehet hagyni hogy egy belvàrosi téren ami nagyon meghatàrozò szerepet tölt be a turizmusba, hogy lehet hagyni ennyi ideig , hogy csak ùgy legyen a semmiben, és igenis màr 2 éve rontja a belvàros kinézetét. Màs településeken mért mennek könnyebben az ilyen jellegü beruhàzàsok? Nem szòrakoznak vele ennyi idöt az biztos. (pl. Budapest Allee vagy Gyöngyösön a Gyöngyhàz, Eger Agria Park) ezek mind pàr hònap alatt felépültek és nagyobb bevàsàrlòközpontok. Amùgy ha megnézitek Keszthely vàros honlapjàt ott kiderül , hogy màr rég nem Siòfok a balaton fövàrosa még ha ez a legnagyobb és legnépesebb település a balatonnàl akkor is. Van kiröl példàt venni.

benci (nem ellenőrzött)
2010, Március 21 - 11:38

érdekes dolog ez a Balaton fővárosa cím. A közvélemény és még a média is Siófok tartja a Balaton fővárosának. Jogilag persze Keszthely az, hiszen ők levédték ezt a címet, ami etikailag nem egy szép dolog, szvsz szemétség. én emlékszem Keszthely előző honlapjára, ott még azt is behazudták, hogy az a legnépesebb város a Balatonnál. Nem érdemes erről a mentalitásról példát venni. Az pedig adott, hogy a válság miatt kialakult ez a helyzet a Sió Plázával. Nem tudom mit lehetett volna csinálni, ha egyszer nem adtak hitelt. Persze az sem volt szép, hogy a városvezetés ennyire elhatárolódott tőle. Ha egyszer kész lesz, szép lesz és kell is, nem is annyira a pláza, mint a tér, amit kialakítanak.

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Március 21 - 12:02

Az nem hazugsàg hogy Keszthely a Balaton legsürübben lakott vàrosa , de az nem azt jelenti hogy ott többen élnek mint Siòfokon. A lèlekszàm és a népsürüség nem ugyan az! Amùgy nagyon sok mindent lehet a vàlsàgra fogni, de aki belekezd egy több szàz milliòs beruhàzàsba annak nem akkor kell elkezdenie a hitelt intéznie amikor màr tönkretette a belvàros arculatàt hanem jòval elötte. Most nagyon divat lett mindent a vàlsàgra fogni.

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Március 20 - 12:00

Siófok főtere borzasztóan néz ki!!!
Egy-két hónap és itt a nyár. Ne csodálkozzon senki,ha a nyaralóvendégek nem lesznek "elájulva" a balaton fővárosától. Akik itt jártak tavaly,meg most is jönnek, szerintem meg lesz a véleményük a városról,hogy rosszabbul néz ki mint egy évvel ezelőtt.A főtéren már lassan gyalog sem lehet közlekedni, a látványról nem is beszélve, jobbra daru,balra daru...

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Március 20 - 22:02

Az nem a Fő tér hanem a Szabadság tér! Hid el nem néz ki rosszúl a felújítások útán! Azért mert építkezések fejlesztések folynak ez nem róntja a város képet sőt útána még nagyobb számban látogatnak ide! Egy új könyvtár,Víztorony-kilátóval-kávézóval,És a pláza ami áprilisban kezdödik az építése! Ennek már rég itt volt az ideje ezeket csak ilyenkor lehet elvégezni! A vendégek úgy is a balatonra mennek ott meg lesz program böven! Mielött megirnád hogy a Jókai parkban a Szabadtéri szinpad körül is palánkok vannak ez is csak azért hogy egy színvonalas létesítményünk legyen ami útána megtérül!Főleg ezek után fognak a Balaton fővárosába látogatni!

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Március 19 - 20:30

Hàt ez a plàza szerintem sosem lesz kész, ha annyira zavarnà a vàros vezetését hogy rontja a vàrosképet az üres telek a toronnyal màr rég komolyabb intézkedéseket csinàltak volna még ha magàntulajdon akkor is. Ugyan ez a helyzet most a vàsàrcsarnok parkoloval is. Elméletileg lidl lesz ott is , de elötte biztos egy jo kis kukoricàssal kezdenek majd :-) egy kis belvàrosi szàntàs aratàs és szerintem még a vàrosi rangot is vissza lehet majd adni, jo lesz ez Siòfokpusztànak is.

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Március 20 - 21:13

Ha egy kicsit tájékozottabb lennél nem írnál ennyi hülyeséget! Vagy te is a Lehmann lejárató táborába tartózól?
Pláza lesz áprilisban kezdik az építkezést az Erste bank az új tulajdonos!
A lidl már rég megépült volna a vásárcsarnok parkolóban
ha a hórgászbólt túlajdonában lévő ingatlant eladta volna ahogy teték mellette is elég jó árat fizetett a lidl érte de aki kapzsi az úgy jár hogy össze döl a háza ez inkább kép rómbóló látvány a szántást a lidl csinálta mert már építene ha ilyenektől tudna!

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Február 20 - 09:20

a halastó elkészült,csak a stégek hiányoznak!

Látogató (nem ellenőrzött)
2010, Január 20 - 08:15

A toronydaru "jól" néz ki, csak már tök unalmas.

Látogató
2009, Október 23 - 18:32

lesz (sió) pláza!!!

Látogató
2009, Március 9 - 10:10

Több szempontból sem szimpatikus számomra ez a Pláza projekt.
A terveket látva valóban nagyon szép lesz (ha lesz!) külsőleg, teljesen más a tervezett felépítése mint más városokban. A baj csak az, hogy pont a belváros közepén a műemlék jellegű épületek mellett akarják felépíteni.
Ráadásul a víztorony alá mélyarázst tervezni? Ez szerintem nagy felelőtlenség. Na meg a közlekedési lehetőség.
Abban sem vagyok biztos, hogy rendes szórakozási lehetőseget fog biztosítani, legfeljebb vásárolni lehet majd.

S.

Látogató
2009, Április 22 - 21:33

A gödröt meg kéne szüntetni,mert nem turista csalogató!!!
És szerintem Siófok is híresebb lenne.

Látogató
2009, Március 11 - 14:02

re,

azt tudod, hogy most hogy all a projekt? Regen jartam arra, epitik mar? Nemhiszem azert, hogy annyira nem illene be az osszkepbe, ha nem odaillo lenne nem engedelyeztek volna. A sio aruhazzal mizu? az odaillett? :)

Szorakozas az jo kerdes, majd meglatjuk mi lesz...mi egz mozira varunk mar reges-reg, eleg ciki, hogy fel kell mennem Fehervarra, ha mozizni akarok.

Látogató
2009, Március 11 - 20:05

Még nem építik, álítólag csődbe ment az a cég aki megrendelte. Körbe van kerítva a hely ennyi.

A Sió Áruház tényleg nem volt szép, de beleillett az összképbe. Mondhatjuk hogy beleépült a környezetbe. Ez a hiper- szuper Pláza ahogy már említettem lehet hogy szép lesz de szerintem akkor sem illik az összképbe (legalábbis az előzetes tervek alapján). Ha viszont lenne körülötte kis sétáló út, parkocskával akkor egész jól nézne ki. Ez a saját privát véleményem.

Ja és a Fő út csak a víztoronyig maradna meg (vagy valami ilyesmi), így a belvárosi közlekedést is gajra vágnák.
A mozit azt nagyon sokan várták, de valószínű abból sem lesz semmi. Így marad a vásárlás mint szórakozás :). Amúgy mozi nélkül minek is kellene a Pláza?

S.